Friday, April 17, 2015

Kembalinya Seorang Srikandi: Dimana Saya..Kemana Saya....Saya Seorang Blogger

Assalammualikum W.B.T

Lama dah rasanya aku tak meng- update blog ni. Bukannya tak sudi…tetapi kekangan masa kerana waktu kerja yang padat dan kerja yang padat. Tak pernah sekali pun aku melupakan tempat aku mencurahkan idea dan berkongsi perasaan tika gembira mahupun sedih..
                                
                       “ I LOVE MY BLOG ”……damn much.

Kepada pembaca setia aku…..
Erk…..aku ada ke loyal readers??...Takpelah aku perasan sendiri.Bukan ada orang yang kisah pun . Sambung balik…
Kepada pembaca setiaku …….
aku harap korang masih setia membaca blog aku. Tahun ini aku berazam untuk kembali aktif semula ber-blogging. Tell you what, there will be so much stories that gonna be posted on this blog.

Untuk pengetahuan korang semua, aku ada membuat satu lagi blogging site. Boleh lah korang visit ke laman berikut:
              
                # Wordpress    : https://irenelivesdaily.wordpress.com/
                # Instagram      : irenelivesdaily
                # Facebook      : Irenelivesdaily



Officially,



                                                          We’re the same…..

No comments:

Post a Comment


Powered By Blogger