Sunday, February 24, 2013

Trip to UiTM Puncak Alam

This week aku nak update pasal trip aku ke UiTM Puncak Alam
Below is the picture of my university:
Uitm Puncak ALAM: Inside view

Modern tak dia punya building design....????
Not bad la ..lagipun UiTM Puncak ALAM  ni still consider baru lagi & still in construction progress

Alrite..continue with our story...aku pergi ke UiTM dengan menaiki bus....
Purpose to go to UiTM is to meet my advisor as well as claiming my baucer buku.......



RM250 in total

OK...nak cerita sikit la pasal bus yang aku naik tu...nama bus tu selat keris..journey from Larkin johor- seremban-KL-klang....Rating services aku bagi *(1 star sahaja coz service sangat2 teruk).....Management in terms of masa,tempat duduk penumpang sangat tak efficient.....So, jangan harap la aku nak beli tiket kau lagi.....Nama jer bus VIP class...harga punya lah mahal... Tapi management tak betol pun tak guna......
Whatever la...lepas ni nak shopping buku dgn BB1M



......UNTIL THEN....


\


No comments:

Post a Comment


Powered By Blogger